Olemme kaksi kaverusta. Tunteneet toisemme teini-ikäisistä saakka. Istuttiin yhdessä kavereiden kanssa iltaa vuonna 2013 ja keskustelu kääntyi verkkokoulutuksiin. Eelis oli tehnyt jo pitkän työuran koodarina ja minä valmentajana ja myyntimiehenä.

Suomessa ei ollut tarjolla mielestämme hyvää verkkokurssialustaa jolla voisi helposti rakentaa verkkokursseja ja myydä niitä kotimaisessa verkkokaupassa.

Siitä syntyi ajatus rakentaa oma alusta.

Ja sillä polulla ollaan edelleen. Kehitämme jatkuvasti alustaan uusia toimintoja ja autamme suomalaisia kouluttajia kehittämään kannattavaa koulutusliiketoimintaa verkkoon.

Opiskelijoita asiakkaidemme verkkokoulutuksissa on Suomessa jo yli 100 000. Joten ollaan onnistuttu toistaiseksi ihan hyvin. Ehkä voimme auttaa myös sinua onnistumaan?

T. Ilpo