Rainmaker – Oman henkilöstön kouluttaminen verkkokoulutusten avulla

Rainmaker on Suomen suurin myynnin ja asiakastyön palveluyritys. Yritys palkkaa vuosittain yli 2000 työntekijää ympäri Suomen sijaitseviin toimipisteisiin tai Espanjan Torreviejaan.

Uusien työntekijöiden perehdyttäminen ja muu työntekijöiden kouluttaminen on isossa roolissa yrityksen liiketoiminnassa.

Aiemmin lähikoulutuksina toteutettuja koulutuksia yritys on siirtänyt jo paljon verkkoon.

Miten Rainmaker käyttää Koulutuskonetta?

• Yrityksen taustajärjestelmään integroitu koulutusalusta
  • Opiskelijat rekisteröityvät kurssille automatisoidusti
  • Opiskelijat suorittavat kursseja omassa tahdissaan ja saavat automaattisesti todistuksen hyväksytysti suoritetusta koulutuksesta

Laura Pihl, Rainmaker Group: “Olemme olleet todella tyytyväisiä alustan räätälöitävyyteen sekä nopeaan käyttöönottoon. Verkkokurssitehtaalta saa joustavaa palvelua suomenkielellä. Asiat sujuvat kuten pitääkin.”

Samankaltaiset artikkelit