Oppimaan verkkokurssit ja jäsenyyssivusto

Oppimaa® ja Taitovalmennus ovat Helena Lehtimäen kehittämiä, Nepsy-koulutuksiin erikoistuneita verkkokoulutuspalveluita. Helena aloitti Nepsy-koulutusten tuottamisen jo vuonna 2015 jolloin hän tuotti Ben Furmanin muksuoppikoulutuksista verkkokurssit.

Nykyisin Helenan tuottamissa verkkokoulutuksissa Oppimaassa ja Taitovalmennuksessa on jo tuhansia suomalaisia varhaiskasvatuksen ammattilaisia ja erikoislasten vanhempia käynyt hakemassa tietoa.

Alustana alusta lähtien Koulutuskone

Helenan tuottamat verkkokurssit ovat alusta lähtien rakennettu ja jaettu Verkkokurssikoneen® avulla.

Nykyisin koulutusportaaleja on kaksi: verkkokursseihin keskittynyt Oppimaa ja jäsenyyssivusto Taitovalmennus.

Pitkäjänteisen kehittämisen tulos

Yhteistyö Helenan ja Verkkokurssitehtaan perustajien Eeliksen ja Ilpon kanssa on ollut tiivistä. Helenan alustatarpeisiin olemme räätälöineet monia ratkaisuja, jotka ovat nykyisin käytössä muillakin asiakkaillamme.

Helenan koulutussivustot löytyvät täältä:

www.oppimaa.fi

www.taitovalmennus.fi