Kansainvälinen koulutusbisnes käyntiin Innovaatiosetelin avulla

MMT, jalostusagronomi ja tutkija Katariina Mäki on eläinjalostuksen huippuasiantuntija. Hän kirjoittaa suosittuja blogikirjoituksia ja on kouluttanut sekä Suomessa että kansainvälisesti jo yli 20 vuoden ajan.

Katariina otti meihin yhteyttä vuonna 2022 aikomuksenaan alkaa kehittämään täysin uuden liiketoimintamallin verkkokoulutusten avulla niin kotimaahan kuin kansainvälisille markkinoillekin.

Tukena Business Finlandin Innovaatioseteli

Olemme hyödyntäneet asiakkaidemme kanssa vuosien mittaan sekä ELY-keskuksen että Business Finlandin tukirahoituksia.

Katariinalle rakensimme Innovaatiosetelin avulla brändätyn verkkokurssibisneksen käyntiin kansainvälisille markkinoille.

Miten Katariina käyttää Koulutuskonetta?

• Kaksi brändättyä alustaa (suomenkielinen ja englanninkielinen)
  • Englanninkielinen alusta brändätty täysin omaksi verkkopalvelukseen: https://healthybreeding.com
  • Käytössä verkkosivuston ylläpito, koulutusalusta ja verkkokauppa
  • Kotimaassa kotimaiset maksutavat ja kansainvälisillä markkinoilla maksukortit