Headpowerin portaaliin integroitu koulutusalusta

Headpower Oy on infraverkkoyhtiöille pilvipalveluita toimittava yritys. Asiakkaiden kouluttaminen vahvasti liiketoiminnan keskiössä ja yritys onkin tuottanut verkkokoulutuksia jo vuosia.

Yrityksen edellinen verkkokoulutusalusta oli tarve päivittää uudempaa ja nykyaikaisempaan versioon.

Miten Headpower käyttää Koulutuskonetta?

Pilvipalveluita toimittavana yrityksenä Headpowerilla on oma portaali jonka yhteyteen verkkokoulutusalusta oli tarve saumattomasti liittää toimimaan.

Asiakkaat kirjautuvat portaalin kautta helposti suoraan kurssialustalla jossa opiskelu ja tenttien suorittaminen tapahtuu.

Maailman suurimman avoimen lähdekoodin julkaisujärjestelmän päälle rakennetun Koulutuskoneen yhtenä suurimmista vahvuuksista ovat sen monipuoliset räätälöintimahdollisuudet.

• Ulkoasu
  • Valikot
  • Sivupohjat
  • Käyttöliittymät