AJK-Jatkokoulutuksen koulutussivusto

AJK-Jatkokoulutus Oy on koulutuspalveluita tarjoava yksityinen oppilaitos, joka on erikoistunut visualistiensisustussuunnittelijoiden ja tapahtumatuottajien aikuiskoulutukseen.

Yritys järjestää koulutusohjelmia sekä etänä että koulutustiloissamme Helsingin Vallilassa. Webinaareja ja verkkokursseja yritys on järjestänyt muutaman vuoden ajan.

Verkkokurssit aluksi erillisellä alustalla

AJK-Jatkokoulutus aloitta Verkkokurssikoneen® käyttämisen aluksi muutamalla verkkokurssilla. Yrityksen henkilöstö opetteli tuottamaan verkkokursseja täysin itse.

Verkkokurssikoneen® alusta avattiin erilliseksi alustaksi jonne asiakkaat ohjattiin yrityksen verkkosivuita.

Verkkosivuston uudistamisen myötä koko sivusto Verkkokurssikone®-alustalle

Verkkosivuston uudistaminen toteutettiin vuonna 2021 siten, että koko sivusto rakennettiin Verkkokurssikone®-alustan päälle.

Näin sivustolta löytyvät keskitetymmin kaikki koulutusmyynnin työkalut kuten verkkosivujen ylläpito, verkkokurssit sekä verkkokaupan toiminnot maksujen keräämistä varten.

AJK-Jatkokoulutukselle räätälöity kokonaisuus

AJK-Jatkokoulutuksen kanssa on tehty pitkäjänteistä kehittämistä jo useamman vuoden ajan:

• Verkkokoulutusliiketoiminnan strategista suunnittelua
  • Verkkokurssien tuotannon suunnittelu
  • Räätälöidyn alustan rakentaminen
  • Verkkosivuston rakentaminen
  • Verkkosivustoon ja verkkokauppaan tehty markkinointiautomaatiointegraatiot, somelinkitykset, SEO-työkalut jne.

AJK-Jatkokoulutuksen verkkosivut löytyvät osoitteesta: www.ajk-jatkokoulutus.fi

Samankaltaiset artikkelit